Közösségi Média Marketing

Facebook, Instagram, Youtube, Snapchat, Linkedin felületeken való hirdetés fogyasztók és kliensek eléréséhez.

Használd fel a közösségi oldalak adatait, hogy megtaláld ügyfeleid

Magyarországon a legelterjedtebb közösségi platform a Facebook, amelyen közel a teljes magyar lakosság regisztrált már és jelen van. Üzenetet váltanak isnerőseikkel, bejegyzéseket néznek meg, reagálnak rá, megosztják azokat. 

Mit szólnál, ha azt mondanám, hogy a tevékenységek alapján be lehet kategorizálni az embereket!? Például autókedvelők, vállalkozók, kismamák, stb. És ezek alapján hirdetni nekik!

Miért hasznos?

Csak az eredményekért fizetni

Megadható mi után szeretnél fizetni. Like-ok, elérés, rákattintás alapján való elszámolás, amely teljes mértékben monitorozható.

Mindenkit el lehet érni

Vállalkozásra szabható célzás. Könnyen és gyorsan beállítható a célközönség, amelyet a cég el szeretne érni.

Adatbánya

Mindenről kapunk adatot, információt. Arról, hány embert ért el a hirdetés, hányan kattintottak rá, értékesítés esetében mennyi a megtérülés.

Remarketing

"Követni" az embereket ha bármilyen okból nem lépték meg az általad kitűzött célt. Avagy adni nekik egy kis emlékeztetőt.

Küldj üzenetet

Kérjen ajánlatot!

Melyik szolgáltatás keltette fel érdeklődését? Keressen bizalommal! Kedvező szolgáltatásokkal várjuk!